Blog si Eka
Eka





Assalamualaikum, blog si Eka. Tahun 1996.


Assalamualaikum






Follow me?



pengalaman baru .....

Thursday 15 November 2012 ,10:46 am



Assalamualaikum ~
12/11/2012 adalah tarikh bermulanya pengalaman baru aku.
aku bekerja sbgai sales assistant di parkson ... klau pasal gaji ni, inda la besar sgt. ada laaa dalam RM600.
yg penting HALAL. lagipun aku mau kerja sbb cari pengalaman. macam mana susahnya org tua kita mau cari duit, macam mna rasanya kepenatan.
huhhh ! mmg penat ! haha. wlaupun penat, best ttp ada. sebab apa ?
kita boleh jmpa kwan baru. 
buat msa ni kaka-kaka d parkson pun sporting.

klau mau cerita pasal masa bekerja. masanya ada dua.
9.30am - 6.30pm or 1.00pm - 10.00pm.

ok, macam-macam kerenah yg boleh kita lihat klau kita bekerja.
hope aku bertahan la di sana until 21/11/2012.
aku nie mau kerja time cuti skolah shja.
dalam masa tiga hari ni start 12/11/2012 smpai laa 14/11/2012, pulang shj dri tmpat kerja (MALAM) hidung aku mesti keluar darah.
ya ALLAH, takutnya aku ! klau mlm ni hdung aku berdarah lagi (15/11/2012),esok aku mau prgi klinik. 
tu pun klau tda halangan laaa and klau inda penat.
esok kan aku offday. 
ok laaa, smpai sini sejaaaa.
assalamualaikum ~

ILOVEYOU + TAKE CARE


0 Comments:

Post a Comment

Assalamualaikum and hyeee ^^ silakan comment