Blog si Eka
Eka





Assalamualaikum, blog si Eka. Tahun 1996.


Assalamualaikum






Follow me?



Novel

Monday 9 December 2013 ,9:51 pm


sebenarnya, lepas SPM ni laa aku patut baca novel kan?
tapi tapi tapiiiii....
novel yg aku beli hari tu sdah habis aku baca.
huhu.
now, tunggu novel dari mama.
mau beli sendiri memang berangan la.

duit tarak maaa. kalau time sekolah memang duit ada laa.
macam mana boleh ada?
duit belanja sekolah tu aku kumpul berbulan-bulan.
Then, ada laaa tu benda yg aku mau beli, hehe.
tapi biasanya aku beli barang online la (kadang-kadang ok).
sekarang ni memang x ada duit laa, haha.

kenapa aku x kerja?
hermmm, memang aku mau kerja.
tapi mungkin bulan 1 (2014), insyaAllah ~ 

aku harap, cepat la aku dapat novel baru, huhu.
sekarang ni memang jadi penganggur terhormat (konon la terhormat kan? haha)

aku teringin mau baca novel PlSA (playboy itu suami aku).
Tapi tunggu dulu lahhh ~



0 Comments:

Post a Comment

Assalamualaikum and hyeee ^^ silakan comment